Groep 3

Wie?

Alle jongeren van 14 jaar of ouder en de volwassenen zijn welkom om mee te trainen in groep 3.

Wat?

Of je nu wens te trainen voor wedstrijden of eerder recreatief, bij onze club ben je even belangrijk! We gaan voor een persoonlijke aanpak tijdens onze trainingen.

Alle ingeschreven judoka’s zijn verzekerd via de Vlaamse Judofederatie. Ben je gekwetst tijdens de training of een tornooi? Neem dan contact op met Lorenzo. Indien u een aangifteformulier voor de verzekering nodig zou hebben, kan u dit hier vinden.

Tijdstip

De trainingen voor groep 3 gaan wekelijks door
op woensdag van 20u – 21u30, en
op vrijdag van 19u30 – 21u.

Verder is er techniektraining elke eerste maandag van de maand van 20u – 21u30.

Oude Lichterveldsestraat 13
8850 Ardooie
(naast CC Het Hofland)

In je sporttas

Breng steeds je judopak en gordel mee naar de training. De dames voorzien ook een wit t-shirt. Verder zijn slippers handig om je naar de tatami te begeven, en douchegerief indien u achteraf gebruik wenst te maken van onze douches.

(Tijdens de proeflessen volstaat gewone sportieve kledij.)