Onze club

JEUGD

Investeren in de jeugd

Onze club zet hard in op het investeren in de jeugd. Wij zijn dan ook trots dat we reeds jaren het embleem van het jeugdjudofonds mogen dragen als jeugdvriendelijke judoclub.

Met onze kleuterjudo willen wij kinderen spelenderwijs kennis laten maken met judo. Tijdens deze trainingen wordt dan ook een aparte aanpak gebruikt.  Hiervoor volgen ook onze kleutertrainers aangepaste opleidingen.

Onze trainers volgen jaarlijks een cursus in levensreddend handelen bij het Rode Kruis Vlaanderen. In onze dojo hebben wij ook een eigen AED-toestel beschikbaar. Daardoor mogen wij ons een Hartveilige club noemen.

Als ondertekenaar van Panathlon International gaan we de verbintenis aan om, over de discussie heen, heldere gedragsregels vast te leggen bij het nastreven van de positieve waarden in de jeugdsport.

Veiligheid bovenop

samenwerking

Onze partners

Als club vinden wij het belangrijk in nauw overleg te blijven staan met de gemeente Ardooie.

Onze judoclub is aangesloten bij judo Vlaanderen. Meer info via www.judovlaanderen.be .