Proef nu

Probeer nu gratis en vrijblijvend een reeks lessen bij JudoClub Ardooie.

VOOR WIE ZIJN DE PROEFLESSEN BEDOELD?

Een proefles nemen kan van het tweede kleuter tot en met de volwassenen. Bovendien bieden we deze kans aan zowel beginnende als gevorderde judoka’s. De bedoeling is dat je rustig kunt nagaan of de sport en onze club bij jou (of je kind) passen.

HOE START IK MET GRATIS PROEFLESSEN ?

Je komt gewoon langs bij één van de trainingen die bij je profiel passen. In onze dojo staan voor de training altijd trainers klaar om je gegevens te noteren, daarna kan je direct starten met je eerste proefles. Bovendien ben je tijdens de proefduur volledig verzekerd.

WANNEER GAAN DE TRAININGEN DOOR?

Om de beste begeleiding te voorzien zijn onze trainingen opgedeeld in verschillende leeftijdscategorieën. Klik op de knop hieronder om de gepaste trainingsinformatie te krijgen.

Wat breng ik mee?

Je hoeft in principe niets speciaals mee te brengen. Trek gewoon comfortabele sportkledij aan en voorzie eventueel een flesje water. Wens je na de training gebruik te maken van onze douches? Breng dan douchegerief mee.

Op hoeveel gratis proeflessen heb ik recht?

Iedere startende judoka (vanaf 2de kleuter) die nog niet eerder aangesloten was bij Judo Vlaanderen heeft recht op 4 gratis proeflessen. Daarna kies je vrijblijvend of je inschrijft.
In september/oktober genieten jeugd (vanaf 1ste lj) en volwassenen zelfs van maar liefst 8 aanéénsluitende proeflessen

WAT NA DE PROEFPERIODE?

Na het aflopen van de reeks proeflessen krijg je een uitnodiging om aan te sluiten bij onze club en het inschrijvingsgeld te betalen. Je kiest dan volledig vrijblijvend of je effectief inschrijft of niet.

WANNEER KAN IK STARTEN ?

In principe kan je op elk moment van het seizoen starten met de proeflessen. Omdat we elke judoka persoonlijk proberen begeleiden geldt dit zowel voor beginners als gevorderden. Let wel: het seizoen loopt eind juni af dus het is minder interessant om na mei nog te starten.

kan ik eerst gewoon eens komen kijken?

Uiteraard; de trainingen zijn goed te volgen door de grote ramen in ons cafetaria die uitkijken op de tatami. Er zijn ook steeds medewerkers aanwezig die je extra informatie kunnen bezorgen indien nodig.