Judoclub Ardooie

Wil je weten waar en wanneer onze trainingen doorgaan, wat je nodig hebt of hoe je bij ons kan starten? We helpen je graag verder met een handig overzicht.

Info trainingen >>

Regelmatig updaten we onze website met nieuwsfeiten over onze club en de uitslagen van de tornooien waaraan wij met onze leden deelnemen.

Nieuwsitems bekijken >>

Met de kalender blijf je op de hoogte van belangrijke data zoals de eerste en laatste training van het seizoen, maar ook de tornooien waaraan we deelnemen.

Kalender raadplegen >>

PROEF NU OOK GRATIS VAN JUDO!

Heb je ook zin om judo te proberen, maar weet je nog niet of het wel een sport voor jou (of je kind) is? Of twijfel je nog of Judoclub Ardooie de club is die volledig bij je past? Kom dat nu gratis en volledig vrijblijvend een aantal proeflessen meevolgen! Je kan op het even welk moment van het jaar instappen. We willen iedereen de kans geven om kennis te maken met deze fantastische sport, of het nu puur recreatief of met het oog op deelname aan tornooien is.