Groep 1 & 2

Wie?

In deze groepen vind je beginners en gevorderden van jonger dan 14 jaar.

Vanaf het eerste leerjaar kan je starten in groep 1.
Leerlingen vanaf het derde leerjaar starten in – of groeien door naar – groep 2.

Wat?

Of je nu wenst te trainen voor wedstrijden of eerder recreatief, bij onze club ben je even belangrijk! We gaan voor een persoonlijke aanpak tijdens onze trainingen.

Alle ingeschreven judoka’s zijn verzekerd via de Vlaamse Judofederatie. Ben je gekwetst tijdens de training of een tornooi? Neem dan contact op met Lorenzo. Indien u een aangifteformulier voor de verzekering nodig zou hebben, kan u dit hier vinden.

Tijdstip

woensdag van 17u30 – 18u30,
zondag van 9u30 – 10u30

maandag van 18u30 – 19u30,
woensdag van 18u45 – 19u45

Oude Lichterveldsestraat 13
8850 Ardooie
(naast CC Het Hofland)

In je sporttas

Breng steeds je judopak en gordel mee naar de training. Ook slippers zijn handig om van en naar de mat te stappen. Meisjes tenslotte brengen een wit t-shirt mee.

(Tijdens de proeflessen volstaat gewone sportieve kledij; een judopak kan je daarna desgewenst bij ons aankopen.)